PiliPiliPoznaj PiliPayJak to działa?FAQKontaktZaloguj sięZarejestruj się

FAQ

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące PiliPay.

wszystkieSystem PiliPayZakup coinówOpaski na rękęProblemy
Co jeśli nie otrzymam linku aktywacyjnego?

Sprawdź folder „spam” w Twoim kliencie pocztowym. Jeśli nie znalazłeś linku aktywacyjnego, możesz wysłać go ponownie podczas próby logowania. Jeżeli nadal nie widzisz linku skontaktuj się z it@pilipili.pl aby uzyskać pomoc w tym temacie.

W jaki sposób mogę zgłosić problem techniczny?

Wszelkie problemy z funkcjonowaniem strony zgłoś nam na it@pilipili.pl , natomiast pytania dotyczące konta i rozliczeń na pilipay@pilipili.pl

Od kiedy mogę korzystać z opaski płatniczej?

Od razu po przyjeździe do naszego obiektu. Opaskę otrzymasz na lotnisku i będzie ona przypisana już do Twojego konta. Opaska działa jak karta debetowa, więc możesz z niej korzystać w naszych obiektach bez dodatkowych formalności.

Zgubiłem opaskę, co mam zrobić?

Masz 3 opcje: skontaktuj się z recepcją, napisz do nas na pilipay@pilipili.pl lub zaloguj się do swojego panelu w celu blokady opaski.

Czy mogę otrzymać opaskę przed przyjazdem?

Na tą chwile nie przewidujemy takiej opcji.

W jaki sposób mogę sprawdzić saldo coinów?

Samodzielnie poprzez stronę internetową lub w recepcji obiektu.

Czy ponoszę jakieś opłaty za prowadzenie i korzystanie z konta?

Absolutnie! Konto, jak i jego prowadzenie jest bezwarunkowo darmowe.

Chcę doładować konto - w jaki sposób mogę to zrobić?

Na tą chwilę możesz to zrobić jedynie poprzez przelew tradycyjny (tytuł powinien zawierać : Imię i Nazwisko, adres e-mail i nr PESEL). O rozszerzeniu metod doładowania konta będziemy Was informować na bieżąco.

Po jakim czasie coiny będą dostępne na moim koncie?

W ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania środków na koncie.

Wydaje mi się, że z mojego konta została pobrana zbyt duża kwota. Gdzie mogę to sprawdzić?

Nasz system gastronomiczny oraz hotelowy rejestruje wszystkie Twoje transakcje - przy płatnościach nadal otrzymujesz rachunek do podpisu, wszystko możesz sprawdzić w dziale rozliczeń – skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na pilipay@pilipili.pl lub udaj się do naszego biura na Zanzibarze celem sprawdzenia historii i porównania jej z opaską.